runfile Bende 2 hafta önce yaptırdım. 2.5 aylıkken olmuş oldu sünneti. Öncesinde muayene etmiyor direk sünnet diye randevu alıp gidiyorsunuz. Akşam saati veriyorlar hep randevuyu. Başka hastalar olmuyor, sadece sünnete gelen 2 kişi daha vardı biz gittiğimizde. Calpol şurup içirdiler sonra o bölgeye uyuşturucu iğne yaptı doktor 15 dk. Bekledik. İşleme aldı 10 dk. sürdü sünnet. Bizim çok rahat geçti. Zaten doktoru tanıyordum, yaptığı sünnetleri görmüşlüğüm çok sağlık çalışanıydım bende. Sadece bir krem veriyor günde 3-4 defa sürdük. İlk eve geldik uyuturken biraz zorlandım salladım zor uyudu. Onun dışında 3 gün karton bardak kesip koydum önüne. 15. Günde kontrol diyor bizde daha gitmedik pazartesi gidicem.