arelinannesi1 valla ben özelde yaptırmadım torbalı da bir doktor var Mehmet hilmi mercan diye, çok çok memnun kaldım ikinci çocuğum erkek olursa şahsen yine kendisine götürürüm. Süreci de çok kolay atlattık, lokal anestezi oldu ve bende yanında girdim zaten