Biz de 12. Gündeyiz hala bir kere bile ne lazımlığa ne de klozete yapmadı. 😔 Annemlere geldim belki burada faydası olur,4 yaşında kuzeninden görüp belki alışır diye fakat hala durum aynı. 25 aylığız bu arada. Çiş çiş diyip yanıma koşuyor banyoya gidiyoruz bir türlü yapmıyor ,5-10 dk oyun oynama konuşma vs derken kalkmak istiyor yapmadan. Tam banyodan çıkıyoruz pat altına yapıyor . İlşkimiz yıpranıyor hissediyorum. İlk bir hafta hiç kızmadım. Olabilir ,bir dahakine tuvalete yaparsın vs diye geçti. Fakat şu an bazen sesim yükseliyor… Bez bağlamak istedim onu da istemedi. Çıkarıp attı ne yapacağımı şaşırdım. Sabırla bekliyorum artık . Allah size de kolaylık versin inşaAllah