Merhaba anneler, oğlum 9 ay 10 günlük, uyku ve beslenme düzenini sağlayamadık, evet bebeğime göre hareket etmek istiyorum ama bebeğimle yeme ve uyuma konusunda sorun yaşıyoruz. Günlük olarak şu şekilde 6 da emiyor 7 de uyanıyor 8 de bizimle kahvaltı yapmasını istiyorum ama mesela bir pankekin 4/1 yiyor yada yumurta sarısının yarısını anca yiyor sonrasında 9 da uyuyor o esnada emiyor, 50 dakika uyuduktan sonra kalkıyor, 12 gibi meyve felan veriyorum yada kefir sonra 1 de tekrar uyuyor ve yine emiyor, 4 gibi yemek veriyorum ama çok az yiyor iki yemek kaşığı anca. 5 gibi tekrar uyuyor uyurken yine emiyor, 8 de yemeğin kalanını vermeye çalışıyorum ve 9 de son uykusu oluyor ama geceleri 1 den sonra her saat başı kalkıyor ve bu beni çok yıpratıyor. Gündüz çok mu uyuyor ondan mı kalkıyor anlamıyorum, emmesi fazla mı ondan mı yeme düzeni yok bilmiyorum. Bi yol gösterir misiniz. 4 gün sonra doktora gideceğim ama sizin tecrübenizden de faydalanmak istiyorum