11 ay 23 gunluk kizim 9. ayda soylemeye basladigi dur, gel, hadi, baybay, gibi ogrendigi kelimeleri artik soylemiyor. yaklasik bir bircuk aydir boyle. 8 aylikken hayir dediginde kafasini saga sola saalyabiliyordu ancak artik hicbirini yapmiyor gunduz tv acik degil aksam babasi gekince bi 15 20 dakka tomm ve jerry izlerler o kadar. gunduz elimizde surekli kitap ben devamli konusirim telefondan bebek sarkilari acarim ama yok yani ogrendiklerini yeniden bir turlu yaptiramiyorum. allah askina bu gecici bir durum mu kafama cok takmaya basladim.