Mommbaby Bebeğim 6 aylık ek gıdaya geçtik fakat yemek istemiyor emmek istiyor. Mama da yedirememistik zaten sadece anne sütü. Şuan tadım aşamasındayız sürekli tükürüyor. Bu durumu yaşayan var mı?
dilberhala1 Mommbaby Üstüne gitmeyin daha da tiksinir maksat tadını alsın yeter zaten şu aşamada. Tükürmesi itmesi normal
busraalanya Mommbaby bebek hazır olduğunda başlayın ek gıdaya demekki daha hazır değil . Siz yerken istemeli elinizdekini . genelde hep birlikte yemek yerken vermeyi teklif edin istemiyorsa bekleyin biraz daha sonra yine deneyin
Mommbaby busraalanya aslında böyle olmasına çok şaşırdım sürekli mama sandalyesinde biz yemek yerken yanimizda olur yicem diye saldırır ama verince yüzünü buruşturup tükürüyor. Şuan üst dişler çıkıcak gibi ondan olabilir mi acaba
busraalanya Mommbaby şöyle kendi isteğiyle isteyip ağzına katıyorsa sonra tükürüyorsa çiğneme refleksi olmadığı için henüz çoğu bebekte ağzındaki geri çıkar istemsiz olan birşey . Yinede zaten tadım aşamasında çay kaşığıyla bile verseniz tadına baksa şu anlık yeterli 😊
EbruBoluKaya 9 ay 8 günden selamlar 6.ayda başladık ek gıdaya hala yediğini söyleyemem. Sabah kahvaltısı hiç yapmıyor ne hazırlasam ağzına bile sürmüyor. Öğlen akşam Çorba meyve pürelerini az az yiyor onun harici yok sadece anne sütü gidiyoruz