-erCansu- Merve2020 neden kaşık mama canm merak ettim.. sebzelerle başlasaniza 6 ve 7 ay aradi tadim ayidir zaten.. 1 yasinda oglum hipp yulafli ve pirincli olani bisey yemedigi vakitler meyveyle veriyorum seviyor
Mucize_istiyorum22 Merve2020 hero babynin kaşık mamalarını kullandım oğluma birçok çeşidi var bulunması da kolay
Merve2020 -erCansu- zaten sebze ve meyve püreleri veriyorum fakat bebeğim çok iştahlı olduğu için doymuyor
ceylinnn Kaşık mamaları 6 aydan sonra veriliyor. Ben 6 aydan sonra aptamil kaşık mamalarını kullanıyorum çok memnunum.
aysenur06 [bilinmeyen] herobabyde şeker var aptamil ya da bebelac kaşık mamalarıda şeker ok içeriği çok daha iyi
Mucize_istiyorum22 aysenur06 siz öyle yapın onun dışında kim ne yaparsa kendi çocuğu için en iyisini o düşünür biz karışamayiz