fisnereceli Anneler bebişlerinizde atak haftaları nasıl oldu? Düzeltilmiş olarak mı başladı yoksa kronolojik olarak mı? Oğlum kronolojik olarak 4 ay 4 günlük düzeltilmiş olarak 2,5 aylık. İnternette araştırdığım kadarıyla iki türlü de oluyormuş sanırım.
3kedili2bebekli fisnereceli benim çok ilginç bir şekilde kronolojik oldu atak haftaları 4. Ay atağını da dibine kadar yaşadım şimdi de 9. Aydayiz kıyasla daha hafif tabi 😂
annekadin21 fisnereceli benmde bebegim premature. Ancak atak haftalarni anlamıyorum. 3 aylik ama düzeltilmiş 2 aylik. Atak haftalarında neler yaşıyorsunuz mesela
fatmaa12345 fisnereceli bebeğim normalde 5 aylık ama duzeltilmis 2 bucuk aylık 5 ay hastanede yattı yeni eve çıktık akşam saat 7 den sonra ağlamaya basliyor sabah 8 e kadr suan bile kucagimda bırakınca agliyor ne yapalım susmuyor
EsrraZ fisnereceli biz sanırım iki türlüde yaşadık 4 ay atağını düzeltilmiş olarak diğerlerini kronolojik olarak ama en ciddi atağını 1 yaşında yaşadık o neydi ya 🙄🙄
fisnereceli annekadin21 yaşamadık ki biz :) o yüzden bilmiyorum. Belki de yaşadık ama ben anlamadım, genel olarak huysuz olduğu için oğlum. Hep ataklı gibi 😄
fisnereceli 3kedili2bebekli belki de düzeltilmiş yaşına göre yaşayacağız bilmiyorum ki 🤷🏻♀️ inşallah hiç yaşamayız ataksız rahat rahat büyütürüz evlatlarımızı :)
fisnereceli yokcanimbenalmiyim hem düzeltilmiş hem kronolojik olarak illa ki atak haftaları geçirdik ama ben hiç anlamadım 😄😄