babyboy_35 orası doğru pes ediyorlar ama pes etmesi için sebep verdik biz aç biraktirdi doktor yemeğini ver yemezse ac kalacak mama meme yok dedi tabi bu tadimlar bitince yemek zamanı gelince 8. Ayda oldu tadimlari öyle boyle bitirdik meyvede bile zorlandık sonra öğün başlayınca mecbur yedi 15 gün sürdü inadı ama mahvetti beni tuketti şimdi çok iyi şükür 😂