Merhaba oğlum 17 aylık aşırı derecede ayrılık kaygısı yaşıyor parka fln götürdüğümde çocuklardan çekiniyor evde babaanne dedeye çok nadir gider odadan çıktığım gibi peşimden ağlıyor hemen beni arar ilk kez girdiğim ortamlarda çok utangaç ve çekingen kimseye gitmez kendini sevdirmez bu durumda olan anneler var mı tam olarak ne zmn düzelir acsba.cocuklarla bile oynamıyo