Emzirmeyi çok sevdim en başından beri kimisi uykusuz kaldım fln der ya ben çok sevdim emzirmeyi. İlk zamanlar sütüm gelmedi çok mücadele ettim çok ağladım gelmedi neden böyle diye çok şükür emdi ama her zaman sütümün olması için bişeyler yapmak zorunda kaldım. Bebeğim şu an 9,5 aylık bugün sağım yaptım ( çalıştığım için işyerinde sağıyorum) 70 cc ancak çıktı sanırım bitiyor 😭 yanlış anlamayın kıskançlık değil ama neden bazılarının şakır şakır gelirken benim sütüm en ufak şeyde azalıyor. Grip olurum azalır hadi takviye kullan onu iç bunu iç yolculuk yap yorul azalır hadi sar başa. Bu takviyeler yüzünde bir haftada iki kilo aldığımı biliyorum o kadar mücadele verdim sonuç gene aynı bebeğim zaten bu aralar ek gıdayı da yemek istemiyor aç aç uyuyor gece kaç kere uyandı bilmiyorum sayısını unuttum 🥺 velhasıl kelam bu saatten sonra süt artar mı yoksa artık pes edim mama mı vereyim çok yoruldum çok üzgünüm