kızlar bebişim 3 ay 10 günlük oldu farklı bı enwrjisi var oyun istio canı sıkılıyor poşet veya kendi elbisesini çekip oynuyor gördü şeylere karşı hareketlenio tabi tam tutamio oynuyamio sinirlenio bugün oyun halısı ve oyun mati sulu olan ondan sipariş ettim şarkı söylüyorum sohbet ediyorum onla ama bazen da ilgi istio oyun istio ağlıyor bende yoruluyorum taşıması zor oldu kucakta gezmek istio kucak istemicek şekilde başka ne ile oyalayabilirim sırtım çok ağrıyor artık hep kucak istio