cataladirenenzeytin civciv53 merhaba Çam Sakura’da test için önce hangi bölüme randevu aldınız acaba?
civciv53 cataladirenenzeytin kulak burun boğaza randevu aldım onlar ilgili bölüme yönlendiriyor ve randevu veriyorlar
cataladirenenzeytin civciv53 peki randevuyu çok geç tarihe mi vermişlerdi. Çok geçmiş olsun bu arada sizede umarım bir şey çıkmamıştır
civciv53 cataladirenenzeytin 6 aylıkken yapmışlardı testi genelde 6. Aya veriyorlar. Bebeğim o zaman diliminde hastaydı bir kulaktan geçemedi o yüzden bir ay sonraya tekrar gün verdiler çok şükür bir sıkıntı olmadı sizede çok geçmiş olsun
Kubra-2607 cataladirenenzeytin merhaba,bende kızıma çam sakurada yaptırdım.Cuma günüydü kalabslık değildi test alanı.Eğer uyutabilirsem saat 16:00 civarıydı galiba hemen yapabileceklerini söylediler.Aynı gün teste girdi kızım.
ozdenizzz Kubra-2607 benim kızım da 10 gün yoğun bakım da yattı bu test önemli bir test değil mi anestezi falan da okudum ben anestezi alsın istemiyorum uyumazsa eğer böyle yapan yerler de oluyormuş napcağımı şaşırdım bende
Kubra-2607 ozdenizzz anestezi gerektireceğini sanmıyorum ben bebek arabasında sallaya sallaya uyuttum kızımı hiç kaldırmadan yaptılar çok kısa bir işlem zaten 5 dkyı bulmuyor.Bana testi yaptırdıktan sonra sağlık bakanlığının sistemine işlediklerini söylediler.