Kızlar merhaba kızım 2 yaşına girdi tam buda 2 yaş sendromuna dahil mi? Uyurken aşırı direniyor ama aşırı. Dün 1 buçuk saat uğraştım abartısız artık ben uyuyakalcaktım. Baba nereye gitti amca nereye gitti başlıyo. Cevap vermiyorum dağılmasın diye iyice anne noldu diye cevap bekliyo. Şarkı söylüyo anne düt düt baba düt düt hergün rutine bağladı bunları. Kalkıp beni öpüyo sarılıyo. Sonra kıkır kıkır gülmeye başlıyo bişeyler diyip kendi kendine🙈Uykusu var resmen uykusunu dağıtmaya çalışıyo. Öğlen uykusunu bırakcak diye korkuyorum. Sizde yaşıyor musunuz?