301123_ çok çok geçmiş olsun.
Allahım tez zamanda sağlıkla kavuştursun sizi bebeğinize.
Bizim bebeğimizde de aynı durum vardı ciğerlerine inmişti
İlk öksürükle başladı hemen götürdük hava kullanmaya başladık fayda etmedi , sonra tekrar götürdük kan testleri yapıldı onlarda normal çıktı gece oldu bu arada hastalığın nüksetmesi o yüzden bu bahsettiğim doktara götürememiştik ama iletişim halindeydik.
Gündüz tekrar götürdük kendi doktorumuz baktı o da bir hava verdi iki üç gün kullandık , bize göre düzelmişti keyfi yerine gelmişti kontrol amaçlı götürdüğümüzde ciğerlerine indiğini öğrendik.
Yatan serviste 3 gün kaldık.
Damardan antibiyotik tedavisi uygulandı , beslenmesi azalmıştı O yüzden serum tedavisi de yapıldı. Günde bir çok kez de hava verildi
Çıkış yaptık eve geldik hastanede ilk tedaviler evde de devam ettik
Uzun uzun sürede geçen bir hastalık oldu bizim için.
Doktorumuza da sürekli gidip geldik çok şükür düzeldi.
Biz Beykent hastanesinde iken gidiyorduk kendisine. Bu hastaneye bu hafta başladı henüz hiç gitmedik. Yoğun bakım var mıdır bilmiyorum açıkçası. Bebeğinizin durumunu bilmiyorum ama biz yatan serviste tedavi olmuştuk.
Doktorumuzda seve seve ilgilenir ancak sevk durumu felan nasıl olur bilemiyorum açıkçası
Rabbim acil şifalar versin inşallah 🙏