Kizlar merhaba oglum 4 ay 23 günlük 4 ay kontrolümüzde doktor 2 3 haftaya tadımlara başla dedi annemler felan da başla artık diyip duruyor 2 gundur 2 3 cay kaşığı kadar yogurt verdim sevdi baya vermediginde ağladı hatta simdi kabak patatese baslasam mi daha erken mi yoksa doktor tadımlar 1 ay sürüyor dedi bilemedim bende pek guvenemedim siz ne zaman tadımlara başladınız cocugum destekli oturmayada yeni basladi ama gunde 2 3 csy kasigi tadimlara baslasammi anne sütü aliyor bu arada