Merhabalar 53 günlük oğlum son 4 gündür uyanık olduğunda meme ve mama reddi yapıyor. Azlığından bas bas bağırıyor ama memeyi ağzına aldığı an tekrar ağlamaya başlıyor. Mama konusunda da biberon ağzına alıp dili ile oynuyor o ara tabi yine ağlıyor. Daha sonra biberon tutuyor. Aranızda bu durumu yaşayan var mı? Var ise ne kadar süre sonrasında geçti. Memeyi unutturmamak için neler yaptınız. Gece uykusunda verdiğimde alıyor memeyi ama uyanıkken almıyor.