cansutekgul Kızlar İzmir köfte yapacağım ilk defa tariflere baktım da ya Galata unu ya da bayat ekmek içi diyor ne ekmeğim var su an evde ne de Galata unu bebeğim var çıkıp alamam bu ikisi olmadan yapan var mı güzel oluyor mu acaba ?😊🥺