Kızlar 4 senedir çalışıyorum daha yeni 4 aylık bir bebeğim var. Yerime bakan kişi istifa ettiği için bana döner misin dediler evden çalışma şartı ile evet dedim. Ben evet dedikten sonra eylülde haftada 1, ekimde haftada 2 olacak şekilde ofise gel dediler. Annem babam eşim vardiyalı çalıştığı için o da yardım eder çocuğu bırakırım diye düşündüm teoride. Ama pratikte yaklaşık 10 saat 1 gün bile ayrı kalma düşüncesi üzmeye başladı beni. Bir yanım 1 günden bir şey olmaz hem senin de kafan dağılır diyor bir yanım bebeğimi bırakmak istemiyor. Nolur bana akıl verin. Bebeğim mama +meme gidiyor. Bir de çalışmak zorundayım tek maaş kira geçinemeyiz. Eşime yük olmak da istemiyorum.