isimsizz123 yeka38 iğrenç bebeğim küçükken annemin yaptığı bitti diye veriyodum bi kere tadına baktım midem çok fena oldu içine birazcik tuz atınca biraz iyi oluyor
esoo7 Daha geçen dün aldım bende dün yedirdim başta sever gibi oldu 4. Kaşıktan sonra yemedi keşke bu post daha önce açılsaydı hiç almazdım. Annemin tarhana zamanı bebek tarhanası yapmasını bekliyorum şu an.
yeka38 esoo7 ay ben de normal tarhana veriyordum bebek tarhanası diye aldım ama ilaç gibi kçtü bir tadı var bebeğe yazık miğdesi bulanıyor 3.4 kaşıktan sonra
littlefish yeka38 ben og store organik bebek tarhanasi aldim. Bebegim cok sevdi. Onu deneyin isterseniz.
cemilolabilirmi yeka38 kaç aylık bebeğiniz? Ben tatlandırıyprdum. Salçaya başlamıştım 3 gün kuralı ile sonra sarımsak ve salça kavurup öyle yapıyordum güzel oluyor öyle. Bir daha almadım ama kendi tarhanımızı da üç gün kuralıyla verdim sorun olmadı devam ettim öyle
Minel-inannesi yeka38 mis gibi anacığımın yaptığı, icine ne kattığı belli olan tarhanayi yedirdim en bastan beridir kizima. Allah askina bizim zamanimizda bebek tarhanasi, bebek irmiği mi vardi? Bazi seyler taze anneler icin satis politikası artik.
isimsizz123 yeka38 en iyisi ev tarhanasi ya bebek ama onların da damak tadı var bence ya çok haklı yememekte