tdnzlyuksel Emziriyorum 5,5 aylık oğlum var. Gıda zehirlenmesi geçirdim crp yüksek. Serum vs verdiler. Bugün de oğlumun ateşi var. Benden mi geçmiştir yoksa zaten diş çıkardığı için midir