Bebegim 2.790 kg doğdu şuan 6.900 kg doktor Bi tık alt sınırda az almış dedi 6 aya kadar cok güzel alıyordu 6 aydan sonra cok az aldı ve yavaşladı. İnfasource mama yazdı bu mama 18 aya kadar kullanılıyormuş internetten okudum. Boyu 73 cm boydan alıyor kilo pek almasada genetik olayına da inanıyorum baba ve baba tarafı hep uzun ve zayıf. Çocuk sağlıklı iyi yani bir problem de yok çok kafaya takıyorum ister istemez 😪