rzg19 mikrogynon kullanıyorum daha önce 14 yaşındaki oğlum 6 aylıkken başlamıştım doktor tavsiyesiyle. Şimdi 16 aylık oğlum var 6 aylıkken başladım yine 21 tane hap var bitince 7 gün ara verip 8. GÜN tekrar başlıyorsunuz hap bitince 4. Gün adet oluyorum hiç şaşmaz iler geri hiçbir gecikme yaşamadım. Kadın doğum doktoruna da gitmiştim bikaç ay önce kullandığımı söyledim sütünü kesmediyse sıkıntı olmaz dedi kesmedi çok şükür. İlk ay kullanmaya adetim in ilk günü başlamıştım 15 gün korunduk ne olur ne olmaz diye sonrasında korunmadık.