2 gündür ayaklarını karnina çekiyor ilk başta kakası var sandım genelde öyle yapıyor ve yapınca rahatlıyor kakasını yaptı ve halen ağlıyor huysuz emerken ayaklarını karnina çekiyor gazını çıkarabiliyor gaz sancısı değil acaba üsutmus olabilirmi emerken ağlıyor sonra uyuyor 10 dakika sonra uyanıp ağlıyor ve azıcık kusuyor dünden beri böyleyiz kiraz çekirdeği bel bandını koydum ısıtıp ozaman rahat uyuyor ama oda bir yere kadar idare ediyor eşim de işte tek başıma hastaneye gidemedim ateşini ölçtüm normal böyle birşey yaşayan varmı lütfen yardımci olun ?