Ben bu emzirme işini anlamadım bazen gün içinde bebek emdikten sonra sağıyorum 20 ml çıkıyor bazen hiç çıkmıyor. Ama geceleri bebek birini diğerinden süt damlıyor. Madem sütüm az nasıl gece damlıyor madem damlıyor gündüz niye yetmiyor. Arttıramadım da sütümü. Çok istedim sadece sütle doysun. 40 günlük bebeğim doğduğundan beri mama takviyesiyle doyuyor. Bir hafta mamayı azalttım kilo vermiş vicdan azabı çektim. Ne yapmam lazım? Bi de kaç ml mama vermem lazım?