ceylinnn [bilinmeyen] Ay canım bebivita içerik olarak iyi değil. Glikoz şurubu, nişasta şeker ne ararsan var içerisinde. Uygun fiyatlı mamalardan en iyisi bebelac.
gulay_atmc [bilinmeyen] en iyi mamayı veriyormuşsunuz zaten hiç bebivita filan denemeyin glikoz şuruplu bir mama
sevdeguzelcoskun gıda dedektifi açıklamıştı türkiyede içeriği iyi değilmiş yurtdışından kötü içeriklisini gönderiyorlarmış Türkiyeye
Masal-2019 sevdeguzelcoskun ewt bugün biraz araştırdım çok kullanıcısıda var ama ben vermicem içeriği iyi değilmiş