Kızlar bugün tuvalet eğitiminin üçüncü günü oğlum 2.5 yaşında ilk gün tuvaletini tuttu altınada hiç yapmadı tuvaletede iki gündür sabah çişsiz kalkıyoruz gece çiş yapmıyor altına dün bi kaç kez tuvalete yaptı ama genel olarak hep altına yaptı çoğunluk bugün sabah götürdüm çişini tuvalete yaptı kakasını tuvalete yaptı en şaşırdığım şey kakasını yapmasıydı hatta bi sevinçle eşimi aradım shhshs bi kez yine altına yaptı ama çiş vs demiyor hep ben takip ediyorum oğlum çiş diceksin bak artık tuvalete gideceksin abi oldun vs diyorum ve hiç kızmıyorum sizce nasıl gidiyor biz başaracakmıyız siz çiş deme alışkanlığı çocuklara nasıl kazandırdınız her türlü tavsiyeye açığım lütfen yazın