mom97X başından beri kolık bir bebektı bireysel farklılık olduğunu unutmayalım kımısıde genetık doktorunuz öyle demişti yanı 3.aydan sonra bitiyor diye bir şey yok kımının 6.aydan sonra kımı 40ından sonra kımı yasına kadar her çocuk özel ve farklıdır lütfen unutmayalım bana da erkek bıtmesı sağlıksız geldi doktorumuz bağışıklık kazanıyor erken olmasını onaylamıyorum gayet iyi der her seferinde