Summ288
Benim oğluma gönderdiğim okul var normalde okullar tatil olana kadar 3 yaşı alıyorlardı okul müdürü artık 3 yaş almayacağız dedi ve bu yıl 48 aydan almaya başladılar. Daha öncesi var mıydı bilmiyorum ama 2012-2013 yılları arasında staj yaptım o zaman da 3 aşağılıyorlardı. Bazı okullar alıyor bazıları talebe göre kontenjan açıyor en azından okullarla görüşün.