ozgeya Tky58 mothercare aldım bebeğim 2 aylık,çok güzel ve kullanışlı. H&M’de de çok güzel ve kullanışlı modeller vardı.
dlrgktn Tky58 Mangodan aldım çok memnunum içi çok guzel sıcacık tutuyor çift taraflı fermuarı var eldıvenlerı var ayak kısımlarıda kapatılabılıyor ıstenıldıgı zaman
1PrensAnnesi Tky58 civilden aldım çok memnunuz kaban giydirmek zor hem bu tulumlarda bacakları filanda sıcacık kalıyı