bedirhansmom Benim bebeğim de 1,5 aylık ama biraz toplu bi bebek. E bebekten aldım bende 6aylık için çok büyük olmuyo aksine rahat oluyo sanırım kalıbıda biraz dar
Annesibebisi bedirhansmom e bebekte 9 aydan başlıyo astronot tulumlar. Siz uyku tulumu gibi bir şey mi aldınız
Zeykemk26 Tky58 hayırrrr guvenebılırsınız harıka ben gecen yıne 300 tllık alısverıs yaptım hepsınıstedıgım gibi
Tky58 Ipekk bana 9 aydan başlıyor dedi ya 🙄 Başka e bebeğe bakım o zaman bi tane daha vardı ama ayaklı değildi o da
Furkansmomy Kızlar acil yardım 😋😋 ben de astronot tulum alcam bebişim 2 aylık ben kaç aylkk alcam cabuk büyüyolar kışa olmazsa diye korkuyorum😳 Büyük alınca da içinde kayboluyo napcam 😂😂 kilosu 5600
Furkansmomy Alanlar yorum yazabilir mi bana da yardımcı olabilir mi H&M bakcam büyük ihtimal ama kaç aylık alcam tüm kış giymesi için
Ipekk Tky58 bonne diye yazın siteye yıldızlı tulum var o benim aldığım şuan sitesinde yenidoğan ve 3 aylık olan var