Merhaba sevgili anneler
Kızım 34 aylık ve cumartesi günü ateşi çıktı. Dün de kusma ve ishal eklenince hastaneye götürdük. Salgın hastalık var dendi. Doktor serum verdi. Kan tahlili ve gaita testi yapıldı. Halen bezli olduğu için bezden alabilirsiniz örneği dedi hemşire. Biz de bezinden aldık ama sonuçta ne zaman kaka yaptığını bilmiyorum. Bugün test sonucu geldi rotavirüs pozitif çıkmış. Kızım dün serum dan sonra gece boyu kusmadı ama sabah su içebildi az önce onu kustu. Bir şey yediremiyoruz zaten. Gaita testinin yanlış çıkma ihtimali var mı sizce? Bir de rotavirüste ne yapmak lazım? Elinden geldiğince yudum yudum su vermeye çalışıyorum. Dün serumdan sonra çubuk kraker yedi onunla duruyor şimdi. :((