Bebeğim 13 ayı doldurdu bi memlekete gittik geldik bu arada. Deli gibi memeye düşkün hale geldi binbir çabayla zorla yemek yiyor ( eskiden et süt herşeyi yiyen bi bebekti hiç üzmezdi ) 7 tane dişi var, damaklarda diş göremiyorum gelmekte olan, emerek uyumak istiyor normalde uyku eğitimi aldık ve kendi kendine uyuyabiliyor zorlanmadan bu ara emerek uyuyor bugün emzik verdim onunla oyalanıp çıkarıp uyudu. Bütün gece vırt zırt uyanıyor hiç uyku yok. Dişi kaşınıyor gibi de. Alt yan dişin çıkması zor mu oluyor. Geçer mi bu dönem. Herşey alt üst oldu ne uyku ne yemek düzeni kalmadı. Tepemden inmiyor tek derdi emmek. Heryerde yakamı açıyor. 13. Aya özel bişey mi anlamadım. Diş desem görünür hiç bişey yok damaklarda ne yaşıyoruz biz bilen biri aydınlatsın beni lütfen 😂