Biz bestiron kullanıyoruz takviye amaçlı. Sizin tedaviye ihtiyacınız varmış. Kan değerleri düzelince takviye için alabilirsiniz temiz içerikli içinde süt yok. Bir de damlayı verirken en az 40 dk beslememeye çalışın ki emilim olsun. Umarım hemen toparlar bıdık.