Sonsuz18 Kızlar ben bugün kayıt için gittim öğlenci yapmak istedim olmadı ama saatleri 8.30-12.30 arası iyiydi Sizinkiler nasıl aynı mı acaba
[silindi] Sonsuz18 ben öğlen olarak yazdırdım doktor kontrolleri ve kullanması gereken ilaçlar olduğunu soyledim
Melek5757 Sonsuz18 Ben yaptırmıştım kayıt sabahcı olarak bugün aradılar 2020 olduğu için oğlum 3 tane çocuk varmış sadece kayıt yapamıyoruz sınıf açamıyoruz diye sabahtan beri deli oldum ben özele yollucaktım normalde ama baktım e devletten cıktı oğluna okul gittim devlete yazdırdım şimdi mağdur oldum özeli aradım ondada öglen kayıtları dolmuş ondan almıyolar simdi kaldı cocugum malesef gidemicek 🤷🤦
Dyldrm Sonsuz18 eltimde devlet anaokuluna yazdirmisti 2 çocuğunu da. İkisine de şansına sabahçı grup denk gelmişti. Bana kalırsa öğlen saatleri daha iyi ama en baştan yazdırmak gerekiyor bence öğle grubuna. Anne için günün en verimli saatleri öğle saatleri işlerini rahat halleder sonuçta. Çocuk için de daha küçük olduğundan öğle saati daha iyi olur gibi geliyor bana. Benim oğlum 2020 Eylül doğumlu. Bu yıl devlet anaokulu çıkmadı. Seneye çıkarsa inşallah öğlen grubuna gider diyorum bende ama bakalım nolacak.
iki_prens_annesi_ Sonsuz18 bize de aynı dediler eşim yanaşmadi seneye veririz dedi öğlenci alırlarsa gönder dedi
ekimannesi11 Sonsuz18 bende öğlenci istiyrum bizim bura kura çekimiyle oluyormuş güya daha belli değil eşim gidip konuştu işte bebeğimiz olucak bende çalışıyorum öğlenci olması bizim için daha iyi diye kağıda yazicam demiş ama benimde yapacağım bişey yok demiş bakalım hayırlısı
Sonsuz18 ekimannesi11 Keşke kabul etseler Benim de Küçük kızım var sabah Onu kime bırakacağım falan dedim ama yok kabul etmediler kura ile çekiliyor şansına
ruhsagligi Kızlar bizim belli değil sabahcı mı öğlenci mı olduğu, inşallah sabahcı olur ya öğlenci yazmazlar Okulu mu aramam gerek öğretmenden ses çıkmadı bizim
Dmt-01 Sonsuz18 bizde cuma günü görüşmeye gittik bizede 8.30-12.30 arası olduğu söylendi ama müdür sabahı önerdi çünkü sabah sınıflar temiz oluyor dedi öğlen temizlemeye vakit kalmıyor oyüzden kullanılmış sınıfa gelmek zorunda çocuklar ama sabah gelenler temiz sınıfa geliyor çünkü akşam temizlik yapılıyor dedi.2019 aralık doğumlu kızım ama kontenjan doluymuş.Zaten göndermicem ben göndermiceğimi söylemeye gitmiştim.Gitmişkende bilgi alalım dedik