Bebeğim 1 aylıkken 5.160 gramdı şimdi 2 aylık oldu kilosuna bakamdik daha ama ablam üstüme çok geliyo çok fazla içireme oan diye bebeğim hem anne sütü hem mama içiyo ama çoğunlukla mama içiyo elimde değil azaltiim kaç defa mamasını uyumadı tam doymadığı için kimse beni anlamıyor napmam gerek ablam piskolijimi bozdu obez olmaz dimi bebeğim ?