İpek kırpık yaptıracaksanız eğer en önemli nokta gerçekten iyi yapan birisini bulmak çünkü ipek kırpık dediğiniz şey kirpiklerin çok dibinden yapıştırılmaması lazım ben bunu ilk yaptırdigim zamanlar yaşadım ve sürekli gözüme batıyordu sürekli rahatsız ediyordu ve 2 gün sonra çıkarttırmak zorunda kaldım hep sabit bir yerde devam ettim ve ondan sonra bir sıkıntı yaşamadım gerçekten iyi bilen birine yaptırın sorunsuz olur ve zaten şu var ya onlar sıkıntı olmayacağını söylüyor ama ben ipek Kırpık Yaptıracakken lenslerimi çıkartıyorum işlem bittikten bir yarım saat sonra takıyorum bir sorun yaşamadım şu ana kadar