sleepnessnami Kızlar bu azı dişleri ne zaman çıkıp da rahatlık verecek 1 aydır sürüyor şimdi de hafiften biri çıkmış diğeri patlamak üzere calpol calgel vere vere bi hal oldum tetagil va kullandım ama hiç bir işe yaramadı maalesef
sleepnessnami sleepnessnami geceleri sürekli emmek istiyor sürekli ağlıyor kendini yere atıyor inatlaşıyor zaten ek gıda tüketmezdi artık hiç yemiyor zorla veriyorum o zaman da ağlayarak reddediyor
Linaduygu sleepnessnami sürekli de vermeniz iyi bişey değil ateşi olmadıkça mecbur kalmadıkça vermeyelim şu carpolleri dolvenleri 🥺 ağrı kesici içe içe bağışıklık da kazanıyorlar ayrıca zararları faydasından büyük
sleepnessnami sleepnessnami sadece diş mi yoksa 2 yaş sendromu mu? Sendromlara inanmıyorum aslen çocuğumun sıkıntısını gideremiyorum ağrısını geçiremiyorum bi tek meme sakinleştiyor artık meme uçlarım sızlıyor
SuMisalii sleepnessnami ah canımm kıyamam ya biri patlamış inşallah en kısa zamanda diğerleri de gelir yaklaşık 2 ay kadar sürüyor maalesef.
sleepnessnami sleepnessnami ne zaman bitecek bu ızdırap gerçekten tatilim burnumdan geldi geldiğimden beri ateşi düşmüyor dişleri zorluyor sürekli kucağımda kimseye gitmek istemiyor havuza denize asla girmiyor duşu bile iki dakikada zorla aldırıyorum
sleepnessnami Linaduygu doğru söylüyorsunuz hiç vermek istemiyorum ama ateşi 38i geçiyor doktora götürdüm boğazı enfekte olmuş dönüşümlü ver dedi bir de diş ağrısına mecbur veriyorum
Linaduygu sleepnessnami hastalıktan ötürüyse o ayrı ben diş için veriyorsunuz zannettim. Geçmiş olsun hem hastalığı hem dişi Allah size de sabır versin🥴😁
SuMisalii sleepnessnami azı dişleri zorlayabiliyor ama bence en zoru köpek dişleri nerdeyse 3 ay oldu şiş duruyorlar bir türlü patlamadı.Gerçi hepsinin ayrı bir zorluğu var 🤦
sleepnessnami SuMisalii köpek dişleri evet uçları beyaz gibi diş etleri ama ne gelen var ne giden açıkçası onların çıkmasını beklerken azılar geldi bence hepsi zor yani kanıyor resmen bu normal mi?
Meri-Mel sleepnessnami Canım sanki hem azilar hem de köpek dişleri geliyor gibi fotografta öyle gibi yani ikisi de çok zor dişler ne kadarlık bebiş bu artık 2 ayı falan bulmaz en kötü 1 hafta içinde Allah’ın izniyle rahatlar korkma
sleepnessnami Meri-Mel sağ ol çok teşekkür ederim. 18 aylık ben de aslında köpek dişlerini bekliyordum çünkü bi kabarıp bir normalleşiyordu ama bırakmıyor ki bakayım fotoğrafını çekeyim. Ayrıca üst sol azı dişi de beyazlaşmış gibi geldi belki o da geliyor
Esraty Benimkide çıkarıyor diğer dişleri bu kadar zorlamamıştı uslu kızım ağlayıp duruyor ağrı kesiciler işe yaramıyorrr emmek istemiyor napıcsm bilmiyorum iki gündür böyle doktora gitmek gerekir mi
sleepnessnami Esraty nasıl oldu kızınız bizim çok zordu dencol sprey jel kullanıyorum arada genelde emiyor