Merhaba arkadaşlar çocuğum için yarı özel yarı devlet kreş arıyorum Kayseri de
Özellerin fiyati bayağı artmış evim kira olmasa verirdim ama suanlik evim kira olduğu için maalesef mümkün değil
Kayseri’de çocuğunu böyle bir kreşe yollayip kalitesinden memnun kalan varmi
Açıkçası biraz korkularim var videolar filan haberlere çıkıyorya çocuklara kötü davraniliyor filan her annenin olduğu gibi benim evladim da benim kırmızı çizgim bu yüzden bayağı tedirginim
Deneyimli annelerden fikir öneri almak isterim 🌸🌸