Aleyna2035 Melay_ merhaba bizde yaşımıza girdik 5 gün önce hala diş yok sizinki yaşına girer girmezmi çıkarttı acaba
Melay_ Aleyna2035 yok hemen degil 1bucuk hafta sonra falan ilk alt disler geldu pes pese tam bir ay sonrada ustler patladi ama ondan beri bir sey yok martta dogum gunuydu hazirandan beri dis yok 😂
hege hasan02 ahh bizde de dünden beri 37 lerde ateş sık kakaya çıkma bazen İshalli huzursuzluk ve uykuların bölünmesi var 4 ay 15 günlük bebeğim diş belirtisi mi bilmiyorum
Bolmayonezlitavukdoner aysee1 Çok zorlandık hele ilk dişleri çıkarınca 4 gece asla uyumadı çığlık çığlığa ağlıyordu
ogretmenannee_ hasan02 11 aylıkken biri gözüktü 12 aylıkken ikinci dişle birlikte geldi gibi oldu. Şuan 15 aylık 4,5 dişli 😂 Ben de çok erkenden çıkaracak sandım ama geç değilmiş bu vakit bile zaten.
Tugbayildizz hasan02 ilk dişi 10,5 aylık çıktı şimdi 13 aylık 5 dişi var peşpeşe geldi gelmeye de devam ediyor
meyrmo hasan02 4 aylıkken iki diş çıkardı şuna 7 aylığız 3. Diş geliyor ama endişelenmeyin her bebeğin gelişimi farklı sonuçta
ozgetugra 7 ay iki günlükken ili tane birden geldi şuan 9 ay 12 günlük aşırı damakları kaşınıyor ama devamı gelmedi daha beklemedeyiz