Merhaba herkese. Benim bebeğim 11 aylık ve 10 aylık oldugundan beri bianda bütün huyları değişti. Oda değiştiremiyorum, kucağımdan yere bırakamıyorum çok fazla ağlıyo sanki bi yerine bişey olmuş gibi. Her zaman uyuttuğum gibi uyutamıyorum hep ağlayarak zorla uyuyor. Yediği yemekleri artık yemiyor tükürüyor. Yani ilk defa bebeğimin bu kadar ağladığı bi dönem oluyo 😞 Yaşayan varmı daha önce ? Geçici bir durummu ? Ne yapmam lazım ekstra bilen varmı ?