Arkadaşlar selam, spiral taktıralı 5 ay oldu ilk başlarda hiç düzensizliğim yoktu, süt vermiyorum bu arada ama bu ay 16 gündür adetim gecikti ilk test yaptım fakat negatif çıktı. Ara sıra mide bulantım ve bugün acayip derecede baş dönmem var acaba hamilelik gibi bir durum olabilir mi yoksa psikolojik mi ?yarın kan testi vereceğim. Hiç böyle düzensizlik yaşayan oldu mu