Ezgim0 Merhaba ilk adım ayakkabısı almayı düşünüyorum Vicco marka alacağım vicco hangi model önerirsiniz ilk adım ayakkabısı olarak malum önümüz kış 20 numara almayı düşünüyorum
Miracinannesi_ Ezgim0 denemeden bilemezsiniz benim bebegimin ayakları tombuldu vicco mağazasında onca ayakkabinin icinden ayağına olan sadece bir model bulabildik
Ezgim0 Miracinannesi_ bulunduğum yerde maalesef mağazasına yok mecbur İnternetten alacağım bebeğim ayağı tombul değil
elif2424 Bizde 2 gün önce aldık mağzadan 1 yaşında yeni yeni yürüyor ilk adım ayakkabıları 21 numaraya kadar var bizim de ayaklarımız tombul değil ama olmadı başka bi model almak zorunda kaldık bide kalıpları biraz küçük gibi geldi
Ezgim0 elif2424 anladım canım Adidas almıştık biz 23 numara çok büyük geldi ilerde kullansın diye iade etmedik vicco almak istiyorum ama model karar veremedim
neanladinyurdagull Ezgim0 1 yaşa 20 küçük gelmezmi acaba 9 ay 1 haftalık kızıma aldım bende iki gün önce ortapedik 20 numara 2 ay giyer giymez büyük ihtimalle
Ezgim0 neanladinyurdagull vicco mu aldınız sizde hangi model modelden modele değişiyor sanırım bebeğimin ayak uzunluğu 11.5cm benim
neanladinyurdagull Ezgim0 hayır vicco almadım bulunduğum yerdeki ayakkabıcıdan aldım cm olarak benimkide öyle ama ayak üstü etli olduğu için 20 oldu