ozoz4848 ben kızıma 6 ayı dolunca başladım, ilk önce sebzelerle başladım, aynı sebzeyi üç gün buharda pişirip verdim, zeytinyağı da ekledim, sonrasında yoğurt denedim, 15-20 gün sonra yumurta sarısı, labne, falan denedim yine 3 gün kuralıyla, sonrada meyvelere geçtim. 9 ay birimine kadar sadece anne sütü ve 2 öğün ek gıda verdim,10.aya geçince 3 öğüne geçtik :)