Ben de şurda durayım 2,5 aylık tam bir uyku savaşçısı kızım o kadar zor dalıyor ki uykudan ölüyor yine koyduğumuz gibi uyanıp ağlamaya başlıyor memede kucakta beşikte çarşafta😅her türlüsünü deniyoruz bazısı tutuyor ama hemen 10 dk sonra geri açıyor gözlerini😞tam cinnetlik bir durum oluştu tüm gün evin içinde onu uyutmaya çalışıyorum resmen günler böyle geçiyor bazen bir lokma ekmek bir yudum çay boğazımdan geçmiyor naapacağız neden dalamıyorlar bilmiyorum