kevseryapar
Eğer yemeği iyiyse korkma dicem ama 6 aylık bebek sadece anne sütünde kalmamalı
Onun. Artık ek gıdaya ihtiyacı var çünkü hareketli aylarına giriyor sadece anne sütüyle kilo alamazki
Yavaş yavaş pürelere başlamanı öneririm
Kilo almamasında. Anlaman lazım güzelim doymuyor demekki