Kızlar kafayı yicem yüzüncü postum heralde bu başaramıyorum aç mı bırakmaö gerekiyor sütüm artık yerlere akıyor ya almıyo meme sagıp veriyorum mecbur İlk başlarda şırınga ile verdim ama artık o kadar çok sütüm geliyor ki şırıngaya sürekli çekmek eziyet oldu ve biberona tekrar başladım arada mama takviyesi yapıyorum sanki sütüm yetmiyormuş gibi mama alınca uyumaya başlıyor ama meme sürekli bir ağlama meme ağızdayken ağlama ne yapacağımı şaşırdım aç mı bırakayım biberonu tamamen ortadan kaldırsan mı sütüm de azalmaya başladı sanki ama artık emiyor 30 40 cc falan çıkıyor memeden eskiden 120‘lere kadar çıkıyordu ama emmiyordu sol göğsü . Başına gelen Var mı nasıl tekrar meme döndürebilirim memeyi tutuyor maksimum 5 dakika emiyor her türü denedim ayakta yatarak üstüne eğilerek çırılçıplak ama maksimum 5 dakika yemiyor bir memeyi 5 dakikada 1 memeyi boşaltabilir mi sizce