supermomss Bugün aşımız ve aşı günlerini hiç sevmesemde takvime uyuyoruz sizlerin nasıl geçmişti ateş huysuzluk gece nasıldı :( umarım rahat geçiririz birde siz mi aradınız aşı için sağlık ocağını onlar mı bugün 18 aylık oldu o yüzden soruyorum
MimarAnne0 supermomss sağlık ocağı arıyor canım ama sen hazırlatmak istersen ara bi aşıya gelince bizde hiç huzursuzluk ateş yapmadı gayet iyi geçti sadece kolda biraz şişlik ve kızarıklık yapıyor onun dışında sorunsuz geçti
Lunaaaaa MimarAnne0 kaç aşı yapıldı ?ertesi gününe uzun yola çıkmayı düşünüyorum da acaba bi sıkıntı olur mu diye düşünüyorum
prenses250_ Bizde bugün 1 yaş aşısı olduk 3 tane bacaktan yapıldı bakalım inşallah yapmaz ateş falan uyuttum şuan uyuyo şimdiden 18 ay aşısını düşğnmeye başladım inşallah sizinde kolay geçer😇