monna evet cocuk doktorunuz onu ye bunu yeme bunu yersen kabız olursun seklinde seni yönlendiricektir canım. Kayısı hoşafı hep pişsin o cok iyi gelir sana. Alerjik bellli baslı belirtileri. Bunlarmış Canım; -İlk aylarda aşırı ağlama ve ciddi gaz sancısı
Beslenme sonrası kusmalar ve buna bağlı olarak tartı alamama
Kanlı ve sümüksü dışkılama ve bazen de kabızlık
Ciltte egzema tarzında kızarık ve kaşıntılı deri döküntüleri
Geçmeyen bir hışıltı, öksürük, burun tıkanıklığı
Tekrar eden bronşit ve/veya bronşiolit atakları
Anafilaksi (çok nadirdir, inek sütü proteini alımından hemen sonra ( en geç ilk 1 saat içinde)gelişir. Deri döküntüsü, yüzde, dil ve ağızda şişme, solunum yollarında gelişen ödeme bağlı olarak ortaya çıkan nefes almada güçlük ve tansiyonda düşme ile birlikte görülen bir şok tablosudur. Tedavi edilmediğinde ölümcüldür.)
memorial sitesinden buldum Sana bi bak istersen. Alerjikse zaten diyet uygulaman gerektiğini dr söylicektir canım.