2prensannesi_06 erken tabii, kızım tamamen emeklemeye 8.ayın sonunda başladı.
Yani her bebeğin gelişimi farklı diyoruz ya hep, bazı bebekler çok erken başlıyor emeklemeye, bazıları geç. Ayrıca emeklemek istemeyen bebekler de oluyor. Emeklememesi de bir sorun değil aslında. Sizde geç kalınmış bir durum yok, içiniz rahat olsun😊